Дистанційне навчання
Список літератури для читання влітку
1. Олена Пчілка «Годі, діточки,вам спати» (збірка)
2. Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати» (збірка)
3. Леся Українка « В дитячому крузі» (збірка)
4. Галина Малик «Пригоди Алі в країні Недоладії»
5. Михайло Коцюбинський «Харитя», «Маленький грішник»
6. Микола Трублаїні «Пустуни на пароплаві» (збірка)
7. Всеволод Нестайко «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
8. Анатолій Костецький «Супер клей Христофора Тюлькіна, або вас викрито, здавайтесь»
9. Ярослав Стельмах «Якось у чужому лісі»
10. Олександр Дерманський «Казки дракона Омелька»
Щоденник читача» учні можуть оформити таким чином:
1. Назва твору.
2. Автор.
3. Жанр. (Казка, оповідання, повість тощо)
4. Головні герої.
5. Стисло передати зміст твору.
6. Свої враження від прочитаного ( Що сподобалось? Що обурило? Що захопило? В якому епізоді найбільше переживав чи сміявся? Що найбільше запам'яталось? тощо)
7. Ілюстрація до прочитаної книги.
Єдиного стандарту ведення читацького щоденника не існує. Дитина здатна самостійно вирішувати, який варіант обрати, що їй видалося цікавим.
Щоденник можна оформлювати на аркушах А-4, з яких потім створити брошуру або в альбомі для малювання, або аркуші вкладати у файли, або блокноті, або товстому зошиті тощо.
Раджу робити записи в своєму щоденнику відразу після прочитання книги, поки в пам'яті залишилися свіжі спогади про неї.
Можна скористатися зразками-шаблонами ведення читацьких щоденників з інтернету за посиланнями: 👇
- - https://drive.google.com/file/d/1bX8kUX9clIM4s_2KM9C8k36h1DDz--C1/view
Бажаю натхненного читання
та яскравого літа!
(Урок - Малюємо літній пейзаж (розробка - Тетяна Куценко))
(Відео з каналу
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
👦РУХАНКА👩
(Відео з каналу
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
Опублікував/ла: Халак Катерина Ігорівна сайт всеосвіта
(Відео з каналу
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
Сьогодні я тебе познайомлю новим видом виразів — нерівність зі змінною. |
Як же розв’язати таку нерівність? |
Число | Число |
Мовна тема «Дієслово»
1.Вибери правильну відповідь.
Дієслова – це:
А) слова – ознаки предметів;
Б) слова – назви предметів;
В) слова, що означають дію предметів;
2. На які питання відповідає дієслово?
а) Хто? Що?
б) Який? Яка? Яке?
в) Що робить? Що зробить?
3. Познач рядок з дієсловами:
а) сад, робота, зелень;
б) робити, садили, зеленіє;
в) робітник, зеленіє, садовий.
4. Який час може мати дієслово? Запиши.
_________________________________________________________________
5. Постав дієслова в теперішньому часі .
Читатиме - _________________________________
Гралися - ________________________________
6. Добери антоніми до дієслів.
Стояти - __________________
Мовчати - _________________
7. Визнач час дієслів .
Співають, защебече , цвірінькали , перемалювали , летить , заграють .
8. Уяви, що ти даєш пораду щодо безпеки на вулиці своєму другу в месенджері. Напиши sms, використовуючи текст (розкриваючи дужки).
(Не)біжи під час переходу вулиці! Ти можеш (не)помітити машину. А водій (не)встигне загальмувати. (Не)кричи на вулиці. (Не)відволікай увагу водіїв!
Оцініть свою роботу!!
(Відео з каналу
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
Опублікував/ла: колесник євгенія миколаївна
"Моя країна Україна". 👈👈👂
Пісня від дитячого журналу "Пізнайко" на слова Ганни Чубач.
(Відео з каналу
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
1. 1. Знайди значення часток способом добору. Розписувати розв’язання прикладів.
600 : 120 =
800 : 160 =
600 : 150 =
2. 2. Виконай ділення на двоцифрове число способом добору.
Обов’язково розписувати.
91:13=
68:17=
84:12=
3. 3. Виконай множення і ділення на 5, 50, 25. Розписувати.
12*5= 7*50= 9*25=
470:5= 800:50= 500:25=
4. 4. Розв’яжи нерівність способом зведення до рівняння.
43-х>28 6*х>24
5. 5. Розв’яжіть задачу.
Щогодини майстер виготовляє 18 деталей, а його учень – 14 деталей. Скільки деталей вони виготовлять за 7 годин, працюючи разом із такою ж продуктивністю?
Оцініть свою роботу, обравши смайлик для кожного завдання.
Сайт Всеосвіта: опублікував/ла: Прохорчук Віра Андріївна
Сайт Всеосвіта: опублікував/ла: Прохорчук Віра Андріївна
(Відео з каналу
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
👀Вправа для оченят👀
(Відео з каналу
(Стрибок в довжину з розбігу способом"зігнувши ноги"/ Легка атлетика /Дистанційне @expectationB)
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
💆РУХАНКА💇
(Стрибок в довжину з розбігу способом"зігнувши ноги"/ Легка атлетика /Дистанційне @expectationB)
(Фізкультура/руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн)
Святковий календар
1.Познач,що є важливим для кожного українця в житті?
_ машини
_ гроші
_ свята
2.Обери,які бувають свята
_ сумні
_ офіційні
_ неофіційні
3.Познач,яке значення мають свята для українців
_ урізноманітнюють повсякдення
_ дають можливість відпочити
_ дають можливість набратися сил
_ засмучують людину
4.Доповни речення
Офіційний-який запроваджується на…..
_ високому рівні
_ державному рівні
_ середньому рівні
5.Напиши,до якого свята належать ці малюнки.
6. Пригадай, що носили наші прабабці і запиши.
2. Урок Математика
Ми з родиною любимо працювати разом. Тому я познайомлю тебе з задачами на спільну роботу. Задача 1 Совуня та Совеня пекли пиріжки. Совуня пекла Крок 1 Знайди, скільки пиріжків спечуть Совуня та Совеня разом за 1 годину. Зверни увагу! Дії обох виконавців спрямовані на один результат (випікання пиріжків), тому спільну продуктивність знаходимо дією додавання. Крок 2 Знайди скільки пиріжків спечуть Совуня та Совеня за 4 год. 8*4=32 (шт.) Відповідь: за 4 години Совуня та Совеня спечуть 32 пиріжки. Задача 2 Совуня пекла 5 пиріжків за годину, а Совеня з’їдав щогодини по 3 пиріжки. Скільки пиріжків залишиться через 4 Крок 1 Знайди, скільки пиріжків залишатиметься щогодини. Зверни увагу! Дії обох виконавців спрямовані на різні результати (Совуня пече пиріжки, а Совеня — їсть), тому спільну продуктивність знаходимо дією віднімання. Крок 2 Знайди, скільки пиріжків залишиться через години. 2*4=8 (шт.) Відповідь: через 4 години залишиться Перейдіть та виконайте тренувальні вправи. |
2. Урок Математика
"Ти і світ людей" (с. 122 – 135)
1. Сім’я – це …
а) мама і тато; б) всі родичі; в) справжні друзі.
2. Походження, послідовність поколінь певного роду – це…
а) рід; б) родовід; в) сім᾿я.
3. Спиши. Встав де потрібно не.
___ вітайся вранці з рідними;
___ поважай старших;
___ прислухайся до порад бабусі і дідуся;
___ шуми за столом;
___ вітай рідних з днем народження;
___ допомагай меншим братикам і сестричкам;
___ турбуйся про рідних, коли вони хворі.
4. Обери рядок в якому є тільки привітання.
а) – На добраніч! Привіт! Дякую! Доброго ранку!
б) – Доброго вечора! Моє шанування! Бувайте здорові!
в) – Доброго здоров’я! Моє шанування! Здрастуйте!
5. Обери правила дружби.
а) радій успіхам друзів; б) завжди кажи правду; в) ображай друга;
г) умій пробачати; д) сварися з другом; е) умій слухати;
є) співчувай іншим; ж) злися; з) бережи таємниці.
6. Як називався майстер, який з дерева виготовляв діжки, бочки?
7. Гончар – майстер, який виготовляє вироби з …
а) глини; б) піску; в) заліза.
8. Сокири, молотки, сапи, цвяхи, замки виготовляє...
а) писанкар; б) бондар; в) коваль;
9. Обери з даного переліку офіційні державні свята в Україні.
а) Різдво Христове; б) День Перемоги; в) День матері;
г) День Конституції; д) День Святого Миколая; е) День захисника України.
10. Як називається український національний одяг?
а) кімоно; б) плахта; в) вишиванка.
Оцініть свою роботу над завданнями:
Деякі завдання тобі здаватимуться легкими, деякі – дещо складнішими. Спробуй виконати кожне завдання. Уважно читайте завдання.
Бажаю успіхів!
Діагностувальна робота
З розділу «Ділення з остачею. Множення / ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниць»
Завдання №1. Виконай ділення з остачею, з перевіркою:
27 : 5 =
74 : 8 =
48 : 9 =
66 : 8 =
52 : 7 =
19 : 5 =
Завдання №2. Виконай множення (розписуйте ):
14 * 6 =
26 * 8 =
39 * 3 =
45 * 2 =
Завдання №3. Знайди значення добутків, розкладайте перший добуток:
119 * 6 =
332 * 2 =
210 * 3 =
112 * 8 =
Завдання №4. Знайди значення часток, замінивши ділене сумою зручних доданків:
78 : 6 =
96 : 6 =
69 : 3 =
48 : 2 =
Завдання №5. Розв’яжи задачу.
За 4 хвилин Оля і Петрик знайшли значення 32 виразів. Скільки значень виразів щохвилини знаходила 1(одна) дитина, якщо вони працювали з однаковою продуктивністю?
Самооці-нювання | Легкі завдання (вказати номер) | Труднощі виникали у завданні (вказати номер) | Було важк завдання (вказати номер) |
|
ХЛІБ СВЯТИЙ
Принесла баба хліб з магазину. Катруся не голодна була. Покуштувала і аж ніс зморщила:
— Фе, який поганий!
Бабуся розсердилася і почала навчати внучку:
— Так ніколи не можна говорити на хліб. Коли він чомусь не подобається, кажуть: «Хліб так негарно випечений...»
— А Юрчик теж не шанує хліба,— насупилася Катруся. — Не доїв надворі шматочка і кинув на землю. Потім із Сергієм почали його футболити...
— Ай, як негарно!— розгнівалася бабуся. І сказала внучці:
— І сама ніколи так не роби, і Юрчикові не дозволяй. Не доїла — однеси, у хлібницю поклади, пізніше доїси. А коли хтось кине на землю — накажи підібрати. Топтати хліб не можна. Хліб дає людям життя. Без хліба ж — голод, смерть. Скільки на світі людей перемерло без хліба! Хліб святий.
Катруся задумалася. Потім притулилася до баби: — Я більш ніколи не буду погано казати про хліб і не розкидатиму. І Юрчикові не дозволю. Тільки не треба сердитися на мене. Приголуб мене...
Бабуся поклала руку на голову внучці і пригорнула її до себе.
Немає коментарів:
Дописати коментар