6. ІГЗ-асинхронно
Списування
Ще не скрізь розтанули сніги. Ще і в полі, і в лісі
доживають свого віку холодні злежані плями.
Рано починає весну жайворонок. Ніхто не знає де він
зимує. Уже бігає чорними таловинами на своїх високих
ніжках. Раз у раз нахиляє до землі голівку. То висмикне
хробака, то лялечку, то захрумтить чорним блискучим
жучком. А коли виясниться небо, злетить і почне голосно
співати. Це найніжніший співець весни.
Радіють люди прильоту жайворонка.
👀Вправа для оченят👀
Діагностувальна робота № 7 за темою
«У природі все взаємопов’язане»
1. 1. Чи можуть люди і тварини жити без неживої природи?
А) так; б) ні;
2. Доповни ланцюжок живлення:
- кульбаба -……….- лисиця;
- квітка- метелик-……….;
3. Обери і випиши тварин, занесених до Червоної книги.
Зебра, зубр, їжак вухатий, слон, кіт лісовий, жук-олень, папуга, дрохва, видра.
4. Як називаються ділянки землі, де тварин і рослин охороняють законом.
а) зоопарки; б) хвойні ліси; в) заповідники.
5. Чому Червона книга України саме такого кольору?
А) бо червоний колір подобається більшості людей;
Б) бо червоний колір - сигнал небезпеки;
В) бо більшість тварин мають червоне забарвлення;
6. Що належить до вторсировини:
А) нові матеріали та вироби;
Б) зношені матеріали та вироби, які використовують повторно.
В) яскраві матеріали та вироби;
7. Вибери і запиши правильні відповіді.
-до магазину краще ходити з «екологічною» торбинкою;
- потрібно сортувати сміття;
-старий одяг треба викинути, а не дати йому нове життя;
-не треба берегти підручники і книги;
Самооцінка- обери і намалюй відповідний смайлик.
2. Урок Математика
👦РУХАНКА👩
Понеділок
Увага!!!! Завдання 1-4 – вибрати один варіант відповіді.
Завдання 5-8 читати уважно та виконувати все.
Переписувати питання НЕ ПОТРІБНО, лише ставити номер (цифру)
Мовна тема «Іменник. Прикметник»
1.Іменники відповідають на питання…
а) хто?, що? б) хто?, що робить? в) який, яка?
2. Іменники, до яких можна додати слова вона, моя, належать до….
а) чоловічого роду, б) жіногочого роду, в) середнього роду
3. Прикметники змінюються за…
а) питаннями, родами і числами;
б) числами і часами;
в) питаннями, родами.
4. Визнач рядок, де всі слова є прикметниками.
а) вузький, яблучний, холодний;
б) вузенький, яблуня, холод;
в) вузький, яблуневий, похолодати
5.До поданих іменників добери по 2 прикметники. Постав питання до прикметників
Дощ (який ?) _сильний, холодний.
Озеро ( ?)___________________________________________
Квітка ( ?)_________________________________________
6. З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.
Маленька праця краща за велике безділля.
7. До слів із лівого стовпчика добери синоніми слова з правого стовпчика. Запиши ці слова парами.
відважний чималий
дружний сміливий
дбайливий злагоджений
великий уважний
8. Пошир речення прикметниками. У прикметниках позначити закінчення.
Світить … сонце.
День став… .
Повертаються з вирію… птахи
Виконану роботу переслати на мій клас.
Успіхів вам!!
3. Урок Математика-синхронно
Тема: корекція результатів навчальної діяльності.
Повторити таблиці множення і ділення.
4. Літературне читання-синхронно
Тема «Письмове додавання і віднімання в межах 1000»
1. 1. Задача
За місяць 6 качкам згодували 42 кг зерна. Скільки зерна потрібно на місяць для годівлі 9 качок?
2 2. Обчисли письмово (в стовпчик)
625- 358= 234+156=
532+389= 716-540=
3. 3. Виконай множення і ділення
8*50= 4*90=
140:70= 350:50=
210:30= 720:8=
4. 4. Рівняння
140+х=320 830-х=560
5. 5. Накресли два відрізки.
Один довжиною 4 см, другий у 3 рази довший.
3. Урок Літературне читання-синхронно
Встала весна (Уривок із поеми «Гайдамаки»)
Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічають…
2. Урок Іноземна мова-синхронно
👀ВПРАВА ДЛЯ ОЧЕНЯТ👀
3. Урок Музичне мистецтво-синхронно
Понеділок 27.02.2023
Четвер 23.02.2023
1. Урок Я досліджую світ-синхронно
Домашнє завдання- ст.106-107 читати
2. Урок Математика-синхронно
Вівторок 21.02.2023
1. Урок Українська мова-синхронно
Домашнє завдання- ст. 129 вправа 4
2. Урок Математика-синхронно
Тиждень 3 ( 13.02- 17.02.2023)
💆РУХАНКА💇
3. Урок Музичне мистецтво- синхронно
💆РУХАНКА💇
Домашнє завдання- задача на слайді.👇
Домашнє завдання- пройти тест👈🌸🌷🌳
1. Урок Я досліджую світ
💆РУХАНКА💇
2. Урок Українська мова
💆РУХАНКА💇
3. Урок Математика-синхронно
💆РУХАНКА💇
4. Урок Літературне читання
Тема: діагностувальна робота.
Робота з літературним твором.
Підготуйте подвійний листочок, підпишіть його:
Діагностувальна робота
з літературного читання
учениці (учня) 3-А класу
КЗ "Лозівський ліцей №7"
Прізвище ім'я дитини
Розгорніть і напишіть:
Робота з літературним твором
Уважно прочитай. Потім дай відповіді на запитання.
КРАДЕНИЙ ВІЛ
Мав чоловік сина. От виріс хлопець та такий собі красень, хоч картину з нього малюй, а до роботи щось не дуже квапиться.
Якось питає в нього батько:
- Чи не пора, синку, за якесь діло братися?
А той стоїть і чухає потилицю:
- Та не знаю, тату, за що й братися…
- Гаразд, - озвався батько. – Підемо по світу, поглянемо, як інші живуть. Може, й тобі якась там робота до серця припаде.
Ішли вони, йшли, вже й назад повернули, коли дивляться – під лісом віл пасеться.
- Я цього вола вкраду! – каже тоді син.
- Що ж, - зітхає батько, - то кради…
Зловив син вола, взяв на налигач і привів.
- Жени його додому. А я в село загляну – знайомого провідаю, - сказав йому батько.
Повернувся пізно, а вже до того дня зарізали вола і зварили багату вечерю. Син затулив ряднами всі вікна, аби хтось не підглянув, і аж потому сів до столу.
- Стривай, - каже батько. – Спершу собі поміряємо шиї. Побачимо, хто ліпше з нас погладшає.
Поміряли шиї, взялися за їжу. Батько – той їсть повагом, наче в гостях, а син поспішає, немов на пожежу. Загавкає собака, а він усе мерщій ховає до комори. І вночі не спав: весь час йому здавалося, що хазяїн вола об’явився.
Через місяць того вола з’їли. Повеселішав парубок.
- Ану, сину, - каже тоді батько, - поміряємо шиї.
Поміряли. У батька шия на два пальці більша, а в сина – тонша стала.
- Це тому, чоловічку, що ти крадене їв! – сміється з нього батько.
- А ви хіба купували, тату? – дивується син.
- Еге, я їв своє, тому і погладшав, - примружив старий очі. – Пам’ятаєш,
я в село заходив? Це тоді хазяїну я за вола односив гроші.
Син аж вирячився з дива.
- Ну, сину, - каже батько, - то, може, знову підеш вола красти?
- Ні, хай йому всячина! – сказав син. – Більше не буду красти. Радше піду волами землю орати та хліб сіяти.
___________
Налигач – мотузка, яку прив’язують до рогів худоби.
Завдання:
1. Жанр прочитаного твору.
А казка.
Б вірш.
В байка.
2. Чому батько згодився, щоб син украв вола?
А щоб приготувати багату вечерю;
Б щоб провчити сина;
В щоб подарувати знайомому.
3. Чому в сина шия тонша стала?
А бо він їв крадене;
Б бо він землю орав;
В бо він погано спав уночі.
4. Запиши дійових осіб твору.
__________________________________________________________________
5. Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору.
⃝ 1. Пошуки роботи.
⃝ 2. Мав чоловік гарного сина.
3.Минув місяць.
⃝ 4. Багата вечеря.
⃝ 5. Більше не буду красти.
⃝ 6. Крадіжка вола.
6. Чого вчить цей твір? Напишіть свою думку.
Зробіть самооцінку обравши смайлик відповідного кольору. Намалюйте його в кінці роботи.
Прислати на мій клас.
5. Урок Дизайн і технології
👀Вправа для оченят👀
💆РУХАНКА💇
Це зразок виконання.
Можна зробити аплікацію або малюнок.
Тема роботи "Комп'ютери у нашому житті"
(саме тому на зразку комп'ютер зображений поряд із земною кулею, адже їх використовують по всьому світу)
Прислати на мій клас.
Четвер 09.02. 2023
1. Урок Я досліджую світ-синхронно
Вівторок 07.02.2023
1. Урок Українська мова-синхронно
Тема: диктант.
Підготуйте подвійний листочок, підпишіть його.
Діагностувальна робота
з української мови
учня (учениці) 3-А класу
КЗ "Лозівський ліцей № 7"
Прізвище ім'я дитини
Розгорніть листочок, посередині напишіть
Диктант
Пишемо на уроці, присилаєте на мій клас.
2. Урок Математика-синхронно
3. Урок Іноземна мова-синхронно
5. Урок Літературне читання-асинхронно
Тема: позакласне читання
Олександр Купрін "Шпаки"
Була середина березня. Ми з нетерпінням чекали, коли до нас у садок знову прилетять старі знайомі- шпаки. Це милі, веселі птахи, перелітні гості, ранні вісники весни.
Багато сотень кілометрів треба їм летіти зі своїх зимових таборів у теплих країнах. Багатьом із них доводиться пролітати над морями. Скільки пригод і небезпек у дорозі: дощі, бурі, густі тумани, градові хмари, постріли жадібних мисливців. Скільки неймовірних зусиль потрібно докласти до такого перельоту маленькій пташці. Немає серця в мисливців, які нищать птахів під важкого перельоту, коли вони прагнуть туди, де народились, де вперше побачили сонячне світло.
Птахи чутливі до зміни погоди і заздалегідь передбачають її та буває, що перелітніх мандрівників посеред безкрайнього моря зненацька захопить хуртовина. До берегів далеко, птахи знесилені далеким польотом. Тоді гине вся зграя, врятовується хіба що невеличка частина найсильніших птахів.
Щастя, якщо зустрінеться птахам у ці жахливі хвилини морське судно. Цілою хмарою спускаються вони на палубу, на снасті, на борти. У небезпеці вони довіряють своє маленьке життя людині. І суворі моряки ніколи не скривдять птахів. Згубними для птахів бувають часом і прибережні маяки. Сторожі знаходять ранками, після туманних ночей, тисячі пташиних трупів навколо маяка. Знесилені перельотом, обважнілі від морської вологи, птахи досягши ввечері берега, несвідомо летять туди, куди їх обманливо ваблять світло і тепло. У своєму швидкому польоті вони розбиваються, вдарившись грудьми в товсте скло, залізо чи камінь… лише досвідчений вожак врятує від цієї біди свою зграю, зарані взявши інший напрям.
Вдаряються також птахи і в телефонні дроти, якщо чомусь летять низько, особливо вночі та під час туману.
Зробивши небезпечний переліт через море, шпаки відпочивають цілий день і завжди в певному улюбленому з року в рік місці. Прилетять під вечір, підгодуються, трохи подрімають вночі, а вранці – ще до зорі- легкий сніданок і знову в дорогу.
Уважно прочитайте оповідання і пройдіть тест на закріплення.
ТЕСТ 👈🐦🌺 ОБОВ'ЯЗКОВО!!!!!!!
Середа 01.02.2023
1. Урок Українська мова-синхронно
2. Урок Математика-асинхронно
Понеділок 30.01.2023
1. Урок Я досліджую світ-синхронно
2. Урок Українська мова-асинхронно
Попрацюйте усно. 👇
А тепер працюємо письмово: складіть і запишіть загадку про зайчика в зошит.
Відповіді на запитання писати не треба.
Запишіть загадку в зошит.👇
Євген Гуцало «Зайці»
Зайці
У погребі Василько набрав моркви, з капусти наздирав листків і побрів городом до саду. Під стовбурами молодих яблунь він клав де морквину, а де капустяне листя. І радів: уночі зайці не стануть обгризати кору на деревах, матимуть смачнішу поживу.
Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.
Та тут під грушею хтось уже поклав моркву. А також майстерно прилаштував дротяне сильце. Василько, гамуючи хвилювання, відв’язав мудру пастку і шпурнув її подалі в дерезу.
А вранці сусід, прокидаючи від хати до воріт стежку, розказував Васильковому батькові:
- Ох і зайці у нас цієї зими! І, мабуть, здорові, бо вчора зірвали у мене біля груші пастку. А слідів не лишилося. За ніч усе снігом замело.
Василько прислухавсь до їхньої розмови. Він прив’язував шматочок сала на калині – для синичок – і хитро всміхався.
Завдання:
1. У яку пору року відбуваються події у тексті?
А навесні
Б взимку
В восени
2. Які тварини внадилися до села?
А зайці
Б вовки
В ведмеді
3. Хто врятував молоді яблуні від зайців?
А сусід
Б батько
В Василько
4. До якого жанру відноситься текст?
А оповідання
Б казка
В вірш
5. Чим Василько підгодовував тварин взимку? Запиши продовження речень.
Синичкам давав______________________________________________
Зайцям давав_________________________________________________
6. Випишіть слова, якими можна охарактеризувати Василька.
Хоробрий, жадібний,добрий, ледачий, працьовитий, хитрий.
7. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті.
Запишіть на листочку тільки цифри.
1. Василь прислухався до їхньої розмови і хитро всміхався.
2. Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися.
3. Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.
4. Хлопчик відв’язав пастку і шпурнув її подалі в дерезу.
5. У погребі Василько набрав моркви та капустяних листків.
8. Запиши відповідь на запитання.
Як ти оцінюєш вчинок Василька? Чому?_________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Перемалюй в зошит морквинку, оціни свою роботу: розфарбуй морквину.
Легко.
Важко.
Потрібна допомога.
Четвер 26.01.2023
1. Урок Я досліджую світ-синхронно
Вівторок 24.01.2023
1. Урок Українська мова-синхронно
2. Урок Математика-синхронно
Сьогодні поговоримо про:
👱РУХАНКА👸
Домашнє завдання- ст.24 № 8 (просто розв'язати задачу)
3. Урок Іноземна мова-синхронно
4. Урок Фізична культура-асинхронно
5. Урок Літературне читання-асинхронно
👀ВПРАВА ДЛЯ ОЧЕНЯТ👀
👱РУХАНКА👸
Домашнє завдання- ст. 100-102 виразно читати.
1. Які природні угруповання ми вивчали. (Вибрати правильні відповіді)
А) луки; б) ліси; в) лисиці; г) море; ґ) верхній ярус; д) прісна водойма.
2. Підписати як називаються яруси лісу. І по дві назви рослин кожного ярусу.
3. Які всеїдні тварини живуть у природному угрупованні «Ліс» (3-4 назви)
_______________________________________________________________________
4. Допиши речення.
На луках, на відміну від лісу,___________________.
5. Випишіть назви мешканців луків.
Миші, акули, джмелі, перепілки, жуки, шишкар, риби, кроти.
6. Запишіть, які птахи гніздяться у прибережних заростях очерету? ( запиши 3-4 назви)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Постійні мешканці прісних водойм-це риби. Випишіть тільки хижих риб.
Товстолобик, карась, щука, лящ, судак, короп, сом.
8. Запиши в таблицю назви рослин та тварин моря.
Рослини | Тварини |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Підпиши зображення природних угруповань. Пишете номер і назву.
10. Які дії людей призводять до забруднення навколишнього середовища? Як можна зберегти природу? Запиши свої міркування.
Леонід Глібов «Муха й Бджола»
Весною Муха-ледащиця | Моє життя, голубко мила, — |
Четвер 19.01.2023
1. Урок Я досліджую світ
2. Урок Математика
Сьогодні на уроці:
Тут ти можеш завантажити клавіатурний тренажер👍 тренуйся на ньому вправно
1. Урок Українська мова-синхронно
1. Урок Українська мова-онлайн 8.00
Домашнє завдання- ст.105 вправа 9
Прислати на Мій клас.
2. Урок Математика-онлайн 8.40
Посилання на урок.
Діагностувальна робота №4
1. Наведи по три приклади тварин
Рослиноїдні - _____________________________________________________
Хижі - ____________________________________________________________
Всеїдні - __________________________________________________________
2. Вкажи невірні ланцюги живлення.
А) трава – зебра – лев
Б) листя – гусінь – орел – синиця
В) жолудь – вовк – кабан
Г) пшениця – миша – сова
3. Як можна встановити вік риби?
А) за зябрами
Б) за кільцями на лусці
В) за паспортом
Г) за її довжиною
4. Маючи крила, ці птахи не вміють літати. Випиши назви цих птахів.
Зозуля, страус, лебідь, сорока, пінгвін, голуб, качка.
5. Вірно чи ні, що … (напиши так або ні) наприклад : а) ні
А)Тіло риб вкрито панцирем.
Б) Риби діляться на прісноводних і морських.
В) Друга назва земноводних – амфібії.
Г) Земноводні частину життя проводять на суші, частину – у воді.
Ґ) Тіло звірів вкрито пір’ям.
Д) Усі звірі вигодовують своїх малят молоком.
6. Впізнай тварину за описом. Пишете варіант і відповідь.
А) Живе у ґрунті. Передні кінцівки нагадують лопату. Живиться черв’яками, личинками комах. Має поганий зір, але добрий нюх і слух. _____________
Б) Домашня тварина. Довжина тіла 7- 16 мм. Смугасте жовто-чорне черевце. Має дві пари крил, довгий хоботок, яким висмоктує нектар. ____________
7. Суха шкіра плазунів вкрита лусочками або панцирем .
А) так;
Б) ні;
Прислати на Мій клас.
Домашнє завдання- відпочивати.
2.Урок Іноземна мова
Посилання на урок.
3. Українська мова
3. Урок Музичне мистецтво
2.Урок Математика
5.Урок Дизайн і технології
4. Літературне читання
Були погожі осінні дні, коли з дерев осипається жовте листя і встеляє землю. Гуляючи в саду, Христинка бачила, що під однією яблунею сидить їхня муруга кицька й не зводить очей з купки опалого листя.
— Що ти там нюшкуєш, Мурочко? — гукнула до неї дівчинка. — Мишку хочеш упіймати?
Кицька не звернула на неї ніякої уваги й продовжувала сторожко дивитись в одне місце під яблунею.
Христинка підійшла і теж почала придивлятись до тієї купки. І раптом помітила, що листячко начебто ворушиться. Що там? Може, який звір?
Дівчинка мерщій побігла до мами, яка поралась на городі, і покликала її до яблуні.
— Ось там, — показала на купку жовтого листя, що ворушилось.
Мама взяла гілочку, обережно розгребла купку, а там їжак.
Мабуть, стомився за ніч, блукаючи садом в пошуках їжі. От і вмостився під яблунею подрімати.
— А чутка Мурочка й нанюхала його, — пояснила мама.
— Ой, який у нього кумедний носик! —присіла над їжаком Христинка. — Правда, мамо?
Їжачок і справді був такий симпатичний, чепурненький.
— Гарний, — посміхнулась мама і передала Христинці гіллячку. — Ти поки що постережи його, щоб не втікав, а я піду молока принесу, їжаки дуже полюбляють його.
Незабаром вона принесла у склянці молока, налила в блюдечко й поставила перед їжачком.
Той якусь хвилинку сидів нерухомо, принюхуючись. А потім устромив носика в блюдечко й смачно захлебтав.
Мурочка, як побачила таке, то й собі захотіла поласувати молоком. Та тільки поткнулась до блюдечка, а їжачок як чмихне на неї, вона й відскочила, вигнувши дугою спину. Вихлебтавши з блюдечка молоко, їжачок покосився блискучими намистинками очей на Христинку та її маму, ніби подякувавши їм за пригощання, і неквапом подріботів під кущі бузини за хатою.
Мама знову пішла поратись на городі, а Христинка побігла до подружок на вулицю.
Як же здивувалась вона, коли увечері, повертаючись з гулянки, побачила на східцях веранди двох великих і трьох маленьких їжачків. Оце так!
Виходить, їжачок, якого вони з мамою пригощали уранці молоком, тепер привів вечеряти усю свою сімеєчку.
— Мамо, мамо! — загукала дівчинка. — Ось вийди, глянь, які у нас гості!
Довелося всіх пригощати. Для цього налили повну велику тарілку й поставили на східцях веранди, а самі одійшли, щоб не заважати.
Їжаки одразу ж гурточком обступили тарілку й ну дружно ласувати молоком. Хлебтали, не кваплячись, смачно прицмокуючи, і тихенько постогнували від великого задоволення.
А випорожнивши миску, дружна сімейка так же неквапно, ланцюжком, попрямувала в садок.
Після того вони ще кілька разів з'являлися біля східців веранди, і Христинка з мамою охоче пригощали їх теплим, щойно видоєним молоком.
Та одного вечора їжаки не прийшли вечеряти. Не було їх і наступного дня.
— Залягли на зиму спати, — відповіла мама на запитливий погляд Христинки. —До самої весни.
І дівчинка стала чекати того дня, коли знову пригощатиме симпатичних їжаків молоком.
Тільки чи ж прийдуть вони?
Прочитайте оповідання пройдіть тест.
Навичка читання мовчки ( письмово)
1. Прочитай уважно текст. Порахуйте скільки слів ви прочитаєте за 1 хвилину, запишіть це перед виконнням завдань (для цього приготуйте секундомір і олівець)
КРАСА ДУШІ
Сумно було Квіточці стояти цілий день на одній ніжці посеред клумби біля будинку. Але якогось дня на неї сів зовсім незнайомий Метелик.
Він, напевно, прилетів із далекої країни, бо таких красивих крилець Квітка ще ніколи не бачила. Метелик теж замилувався пишною Квіткою, і, поки він відпочивав, вона поскаржилася, як часто їй буває самотньо. І тоді Метелик пожалів самотню Квіточку. Він вирішив не летіти далі, а оселитися поблизу, щоб прилітати щодня до Квіточки і розповідати їй цікаві історії про ті місця, де він побував.
Тепер Метелик щоранку і щовечора прилітав до Квітки з новинами, а вона, розкривши пелюстки, радісно зустрічала свого Друга.
Одного разу, коли Метелика не було поряд, до Квітки підійшов хлопчик і хотів її зірвати. Квітка злякалася і почала благати не зривати її. Натомість запропонувала хлопчикові піймати свого красивого друга. Хлопчик погодився і пішов додому по сачок. Повернувшись, він сховався і став чатувати Метелика. Незабаром той з’явився у небі. Він кудись поспішав і пролетів повз Квітку. Вона широко розкрила свої пелюстки і почала кликати Метелика:
— Метелику, скоріше лети до мене, я на тебе давно чекаю, маю щось тобі сказати.
Той радісно підлетів до Квітки і... потрапив у сачок. Він хотів вибратися: бився крильцями, шукав шпаринку*, та дарма. Раптом йому вдалося вирватися з полону. Метелик злетів і вже згори побачив, що від удару сачка Квітка зламалася і лежала серед трави.
Хлопчик пішов, а Метелик ще довго сидів поряд зі своєю зламаною подругою і гірко плакав та промовляв:
- Це я винен, це через мене тебе зламали, пробач мені, Квіточко!
(251слово)
👦👧РУХАНКА👯
Відповіді на запитання пишіть на листочку і пришліть на мій клас.
Виконай завдання для перевірки розуміння прочитаного.
1. З ким познайомилась Квіточка?
а) з Метеликом; б) з мурашкою; в) з коником –стрибунцем.
2. Якою була Квіточка?
а) високою;
б) стрункою;
в) пишною, але самотньою.
3. Коли Метелик відвідував Квіточку?
а) вранці;
б) вдень;
в) щоранку і щовечора.
4. З якою метою хлопчик підійшов до Квітки?
а) хотів помилуватись її красою;
б) хотів відчути аромат;
в) хотів зірвати Квітку.
5. Віднови послідовність подій:
___ Дружба Метелика і Квіточки.
___ Зустріч хлопчика і Квіточки.
___ Знайомство Метелика і Квіточки.
___ Квіточка зрадила дружбу.
6. Творче завдання
Поміркуйте і доведіть чи можна Метелика і Квіточку назвати справжніми друзями?
2. Урок Математика
Тисяча парасольок
Зірка Мензатюк
Хочу розповісти
про дівчинку, яку ти недавно бачив. Пам'ятаєш, у магазині: вона сердилась, аж
ніжкою тупала, бо мама не хотіла їй купити... ой, забула що. Чи то іграшку, чи
хустинку-носовичка, чи щось інше. А оце дівчинці (звуть її Улянкою) захотілося
нової парасольки.
— Купи! — смикала вона маму за рукав.
— Нащо її тобі, Улясю, в тебе є парасолька.
— Але не така. Та без квіток, і не червона. Купи!
— Доню, в мене грошей не вистачить. Ми прийшли по
інші речі.
— Інші потім купиш. А тепер парасольку!
Даремно мати вмовляла Улянку — та розсердилась,
розпхикалась, оченята її наповнилися злими капризними сльозами.
— Ти нехороша мама! — вигукнула дівчинка,
висмикнула руку з материної долоні і вибігла з магазину.
Надворі вона розгубилася. Плакати не хотілось —
мама однак не бачитиме її сліз. Піти б додому, але одній лячно.
— Що, нудьгуємо? — раптом почула мала. Коло неї
стояв дідусь з довгою білою бородою — такою, як ото приклеюють Дідам Морозам на
Новий рік.
— Нудьгую,— погодилася Улянка. — А ви працюєте
Дідом Морозом?
— Ні. Але твоєму лихові зарадити можу. Хочеш, я
подарую тобі тисячу парасольок?
— Аж тисячу?
— Так, тисячу звичайних дощових парасольок. У мене
є ще й тисяча особливих, чарівних...
— Не треба особливих,— швидко заперечила дівчинка,
адже вона знала, що всілякі чарівні речі — вигадка, а насправді їх нема.— Я
хочу звичайних парасольок.
— Гаразд,— дідусь вийняв з кишені якусь річ, схожу
на старовинний годинник, і щось у ній покрутив.— Вони вже в тебе вдома.
— Дякую,—мовила Улянка, не дуже, вірячи сказаному.
Уявіть собі: вдома вона справді побачила безліч
парасольок! Червоних, зелених, синіх, коричневих, жовтих, з ромашками і
гвоздиками, трояндами й фіалками, в горошок і в смужку, з найвигадливішими
візерунками... Була навіть така самісінька, як та, що мама не схотіла купити.
Улянка схопила п і побігла на вулицю, адже там саме зашелестів, як на
замовлення, веселий теплий дощ. Рясні краплі лопотіли по новій парасольці. Та
от досада: нікого з подруг чи просто знайомих дівчаток надворі не було.
"Ач, боягузки,— зітхнула Улянка.— Повтікали від дощу, начеб вони з
цукру!" Вона розглядалася по вікнах і балконах, але й звідти ніхто не
визирав, ніхто не дивився на її обновку.
Раптом з-за будинку вибігли дівчатка з одною на двох
парасолькою. Несли її вони абияк, сукенки в обох намокли, а дівчатка ще й
босоніжки поскидали і ляпали по теплих калюжах. Улянка заздро подивилась їм
услід. "їхня парасолька краща. Може, в мене теж є така?"
Вона не помилилася: вдома справді знайшла блакитну,
як і в подружок на вулиці.
І ось Улянка знову надворі. Але навіть чалапати по
калюжах чомусь невесело. Поодинокі перехожі квапились додому, на Улянку ніхто
не звертав уваги, нікому й на гадку не спадало, що в цієї маленької дівчинки є
вже аж тисяча парасоль і така точнісінько, як у перехожих у руках, у неї,
напевно, є теж. "А як би всі мені позаздрили, дізнавшись про це!" —
подумала Улянка.
Вона вернулась додому і вибрала з десяток
найяскравіших парасоль. Проте й на цей раз їй не гулялося. Парасольки були
важкі, розсовувалися на руках і — нікого не
дивували. Тільки один чоловік з лагідними очима
сказав своїй доні: "Бачиш, яка хороша дівчинка? Несе подружкам парасольки,
щоб не помокли. Молодець!" Улянка почервоніла від незаслуженої похвали,
гуляти зовсім розхотілося, і вона подалась додому.
Але й тут було не легше! Тато, вернувшись з роботи,
хотів дивитися футбольний матч улюбленої команди, а до телевізора через
парасольки годі приступитесь; диван і крісла теж завалені ними.
— Негайно прибери цей базар! — нагримав тато на Улянку.—
Через тебе ніколи по-людськи не спочинеш!
Улянка взялась прибирати парасольки, але куди? Вони
заповнили всю квартиру, лежали у всіх кутках, у шафах, на полицях...
— Мамо, я голодна! — побігла Улянка на кухню.—
Давай вечеряти.
Мама тільки розвела руками:
— Яка вечеря, Улясю? Я ледве звільнила кухню від
твоїх парасольок, тепер лиш починатиму варити...
Навіть лягти спати було неможливо: ліжечко теж
заповнили кляті парасолі!
Вранці Улянка встала заспана й сумна. У двері
подзвонили. Дівчинка відчинила й зраділа: це був учорашній дідусь.
— Негайно, негайно заберіть ці парасольки! —
забувши привітатись, вигукнула вона.
— Як забрати? Всю тисячу?
— Всі до одної!
Дідусь зосередився і мовив довге-довге слово. Таке
довге, що з ним казку буде важко дочитати до кінця. Якщо ви раптом схочете
позбутись тисячі парасольок, подзвоніть мені, і я скажу вам те слово по
телефону.
Так от, дідок мовив чарівне слово, і парасольки миттю
пропали. Навіть усі речі, які через них мама, тато й Улянка не змогли покласти
на місце, ураз прибрали себе самі. Дівчинка полегшено зітхнула.
— Усе-таки шкода, що ти не хочеш парасольок,—
сказав дідусь.— Можу запропонувати тисячу незвичайних, з якими не буде ніякого
клопоту...
— Куди я їх складатиму?! — відмахнулася Улянка.
— Їх не треба складати. І не треба носити з собою.
У дощ досить оглянутись довкола.
— Невже?
— Ці парасольки мають ще одну властивість: стає
дуже весело, якщо з кимось ними поділитись. То як, подарувати?
— Ага,— невпевнено погодилася дівчинка.
Вона саме бавилася з подругами в парку біля
фонтана, коли небо захмарилось, повіяло прохолодою. Малі затривожились: треба
вертати додому.
— Не журіться! — заспокоїла їх Улянка.— Один
знайомий чарівник подарував мені тисячу парасольок, які з'являються, саме коли
їх треба.
Поки діти розпитували про чарівника, важкі краплі
посипалися на землю.
— Ой, де парасолі?
І раптом розлогий клен закивав їм гілкою: сюди,
сюди! Дощ скочувався по його листю, і під крону не потрапляло жодної краплі.
Справжнісінька зелена парасоля! Діти зграйкою гайнули у сховок.
— А до мене хто? Моя парасолька з цвітом! — кликала
молоденька липка.
— А моя з яблучками! — шелестіла яблуня.
— У мене крона найрозлогіша,— хвалився горіх.
— Моя ж найвища,— додавав своє стрункий ясен.
— А моя з горобцями! — і собі манила дітей плакуча
верба.
Дівчатка ховалися то тут, то там під розлогими
кронами-парасолями, перебігали з-під одного дерева під інше і так голосно
сміялися, що навіть сонце визирнуло крізь проталину в хмарі. А дощ шумів,
розливався теплими калюжами,— ще цього літа не було такого веселого, такого
сліпого дощу! Зелені парасолі намокали, краплі пробирались-таки поміж листя,
але хіба то біда? Від дощу ростеться краще!
— А гарно ти придумала про чарівника і його
парасолі,— сказали Улянці дівчатка, коли дощ перестав.
— Ага,— не стала заперечувати вона й сама здивувалася, як усе-таки незрозуміло буває: від тисячі парасоль утіхи менше, ніж від простого сховку під деревами.
Понеділок 14.11.2022
3. Урок Математика
4. Урок Літературне читання
4. Урок Літературне читання
"Слово. Значення слова"
1.
Слова з протилежним значенням називаються…
А) багатозначними Б) синонімами В) антонімами
2. Обери пару слів,
що є антонімами.
А) Доріжка – стежка
Б) Веселий – радісний
В) Гарячий – холодний
3.До
поданих слів добери антоніми.
Гіркий -
Друг –
Добро-
4.Слова, близькі за
значенням, називаються…
А) синоніми
Б) багатозначні
В) антоніми
5.До
поданих слів добери синоніми.
Веселка-
Говорити-
Занедужає
6. Запишіть речення на листочок. Знайди і підкресли
слова вжиті в переносному значенні.
Ми пишаємося українськими спортсменами. Пишається над водою червона калина. У
цієї дитини золоте серце. Він ледве встиг ускочити у хвіст потяга.
7. Випиши у І стовпчик
слова, які мають одне значення, у ІІ – багатозначні.
Ключ, гребінець, собака, дуб, трактор, коса, ложка.
Позмагаємось у кого цікавіше!!!
Понеділок 07.11.2022
4. Малювання
2. Урок Математика
3. Урок Іноземна мова
Немає коментарів:
Дописати коментар