Пішов маленький Хлопчик до
лісу. По дорозі зустрів Діда, що повертався з лісу.
Старий був зморений, але радісно посміхався.
— Чого Ви радієте, Дідусю? — запитує Хлопчик. — Мабуть, у лісі є щось дуже
хороше?
— Так, Хлопчику, у лісі є Краса, Натхнення, Радість і Таємниця.
Я їх побачив, і мені захотілось жити ще багато-багато років.
Хлопчик побіг до лісу.
Подивився навколо себе. Все красиве: і дуб могутній, і ялинка ошатна, і верба
плакуча, й береза білокора.
А найкрасивішою Хлопчикові видалася маленька квіточка фіалки. Вона підняла
поверх трави свою синю голівку з фіолетовим очком, яке запитливо поглядало на
Хлопчика.
— Це Краса,— прошепотів Хлопчик.
Прислухався і почув далеко-далеко тиху пісню горлиці: тур... тур...
І в ту ж мить згадались Хлопчикові ласкаві й добрі материнські руки. Захотілось
заспівати пісню про маму.
— Це Натхнення,— прошепотів Хлопчик.
Ще уважніше подивився Хлопчик навколо. Яскраво сяяло сонечко, високо в синьому
небі літали птахи, до самого обрію пливли зелені хвилі лісу.
— Як добре, що я все це бачу й почуваю,— подумалось Хлопчикові. — Світ — це
Радість, жити — це Радість.
— А де ж Таємниця? Довго, дуже довго придивлявся й прислухався Хлопчик, але
Таємниці не помітив.
Пішов Хлопчик до лісу і наступного дня. Знову назустріч Дід.
Розказав Хлопчик, як він відкрив для себе Красу, Натхнення і Радість, а ось
Таємницю — не довелось.
— Дідусю, а де ж Таємниця?
Старий загадково посміхнувся й відповів:
— От доживеш до сивого волосся — тоді й зрозумієш Таємницю...............
КОЛИ ПОТРАПИТЕ НА УРОК НА ПРЕЗЕНТАЦІЇ НАТИСНІТЬ ТАМ ДЕ Я ПОЗНАЧИЛА. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВІДКРИЄТЬСЯ І ЗА ДОПОМОГОЮ СТРІЛОЧОК В ПРАВОМУ БОЦІ МОЖНА ЛИСТАТИ . НА ТЕЛЕФОНІ ТРІШКИ ПО-ІНШОМУ.
НА 30 СЛАЙДІ НАТИСКАЙТЕ НА КОРОБОЧКИ І ПОТРАПИТЕ В ЦІКАВЕ ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ.
ПІДБЕРІТЬ ДО ТЕКСТУ ЗАГОЛОВОК. ТА ЗАПИШІТЬ ТЕКСТ В ЗОШИТ.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ СТ. 9 ВПРАВА 10
2. УРОК МАТЕМАТИКА-ОНЛАЙН
ЗАПИШІТЬ ХВИЛИНКУ КАЛІГРАФІЇ
ПОПРАЦЮЙТЕ УСНО
Склади задачі про яблука у двох
вазах із числами 3 і 5, які розв’язуються дією додавання.
Про що можна запитати
в цій задачі? Ігор вважає, що можна скласти задачу 1, у якій запитується про
число, що на 3 одиниці більше за 5.
Він записав задачу 1 коротко. Яку задачу
склав Ігор? Перевір, чи правильно хлопчик розв’язав задачу 1.
Про що можемо дізнатися, знаючи,
скільки яблук у першій вазі і скільки — у другій? Прокоментуй записи одержаних
задач 2 і 3.
Учні об’єднали просту задачу 1 і
задачу 2 на знаходження суми. Після цього учні склали короткий запис задачі 4.
Розбий одержану задачу 4 на прості. Склади план розв’язування задачі 4 і
розв’яжи її.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ СТ. 13 № 4 👇👇
ПОПРАЦЮЙТЕ УСНО
3. УРОК МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО- ОНЛАЙН
4. УРОК ІНОЗЕМНА МОВА-ОНЛАЙН
5. ІНФОРМАТИКА
1 ГРУПА - Баткалова Тетяна Леонідівна
ЗАВДАННЯ НА САЙТІ , ПОСИЛАННЯ БУДЕ У ВАЙБЕР ГРУПІ.
В усі часи освічена людина користувалася
повагою. Навчання – це прихований скарб, це світ знань про людей та їх
оточення. Треба навчатися, щоб знати, діяти, жити.
Упевнена, що зерна науки
зростуть у ваших юних душах урожаєм мудрості та натхнення. Нехай світлим,
радісним і мирним буде кожен ваш день, кожен крок.
Ростіть здоровими, досягайте
високих результатів у навчанні!
Вітаю вас з Днем Знань!!!!
Пригадаємо правила поведінки.
Прочитайте уважно!!!
Перед уроком загальнонаціональна хвилина мовчання.
Познайомтеся з героєм нашого уроку!!!
Пропоную вам доповнити вірш.
Зупинка "Музична"
Виконайте караоке. 👇👇👄
На сердечках, які у вас є напишіть побажання нашій Україні та збережіть.
Коли ми повернемось до школи то всі ваші сердечка ми прикріпимо на карту.
Немає коментарів:
Дописати коментар